سفارش تبلیغ
صبا ویژن
»
جرعه ای از غدیر
»
در رسای شهدای غواص
»
شورش سبز
»
روزنامه صهیونیستی: جنگ عربستان با یمن همان جنگ صهیونیستهاست با ش
»
طلاب در کمپین محمد
»
کمپین عشاق محمد
»
جهزوا ملاجئکم
»
حال و روز مدیریت من
»
عنایت امام رضا علیه السلام+شب اول قبر
»
مسن ترین تازه مسلمان جهان
 بیا تو!!!
درباره وبلاگ

پیوندهای روزانه
دیگر امکانات


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 247937
پیوندهای وبگاه
» پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
» لحظه های آبی
» بچه های اوتیسم استان خوزستان --- khozestan Autism childern
» علی اصغربامری
» جاده های مه آلود
» هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
» بندیر
» نهان خانه ی دل
» مهندس محی الدین اله دادی
» شهید علی پور
» TOWER SIAH POOSH
» مهر بر لب زده
» نغمه ی عاشقی
» ****شهرستان بجنورد****
» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
» .: شهر عشق :.
» مهربان
» سکوت سبز
» بوی سیب
» روستای چشام
» یادداشتهای فانوس
» نور
» صدای سکوت
» ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
» السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
» سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir
» رونوشت /سرنوشت.زارچ/سرچشمه فضیلت ها/یادداشت های احمد ترابی زارچی
» برگترین مرجع جک، اس ام اس، پیامک، لطیفه، عکس، نرم افزار
» خنده بازار
» مهاجر
» جیغ بنفش در ساعت 25
» آن دنیا 13
» .:شاه تورنیوز:.
» پاتوق دخترها وپسرها
» دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا....
» نور غدیر
» منطقه آزاد
» جدید ترین مطالب
» محبین
» آرمان
» تجربه های مربی کوچک
» متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
» تینا
» برو بچه های ارزشی
» منتظران مهدی (عج)
» پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
» حفاظ
» مناجات با عشق
» جک
» فقط من برای تو
» *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)*
» شیعه ها
» به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
» شرکت نرم افزاری مبین سافت
» امیدزهرا omidezahra
» دهاتی
» دکتر علی حاجی ستوده
» مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
» صفاسیتی
» وقایع
» کورنا و صدرا معنوی
» موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
» «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
» تا ریشه هست، جوانه باید زد...
» شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
» بهشت در انتظار ماست
» کوچه های قلبم
»
» مبین
» کتاب خور کوچک
» نماسازان
» لهوف
» شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
» برنامه نوسی
موضوعات
» امام حسین(2)» حزب الله(2)» علی(2)» کوثر(2)» نجف(2)» ندا(1)» نمره(1)» نهج البلاغه(1)» نهضت(1)» نوروز(1)» هاشمی(1)» همت(1)» وهابیت(1)» یزید(1)» کوفه(1)» مدینه(1)» مرگ(1)» مسلم(1)» مشائی(1)» مشکوک(1)» مطهری(1)» معاویه(1)» مقام معظم رهبری(1)» مهدویت(1)» موسوی(1)» میر نوروز(1)» علی علیه السلام(1)» عماد(1)» عمو نوروز(1)» عید(1)» فقه(1)» فلسفه(1)» قدس(1)» قران کریم(1)» قرمز(1)» کواکبیان(1)» حسینی(1)» حسینیه ارشاد(1)» خدا(1)» خیانت(1)» داستان(1)» دزد(1)» رسول الله(1)» رقیه(1)» زینب(1)» سعد حریری(1)» سلطان(1)» سلیمان بن صرد(1)» شهوات(1)» شهید(1)» شوشتری(1)» شیخ الاسلام(1)» شیخ بهایی(1)» صبر(1)» صوفی(1)» عاشق(1)» عبدالله ابن زبیر(1)» عرفا(1)» عقل(1)» امام خمینی(1)» امام زمان(1)» امت(1)» امریکا(1)» امیرالمؤمنین(1)» انتظار(1)» برونسی(1)» بسیجی(1)» بهار(1)» پیامبر(1)» تورم(1)» جبرییل(1)» جعفری(1)» 1368(1)» آقا(1)» ابلیس(1)» اربعین(1)» اسپری(1)» استاد(1)» استادصفایی حایری(1)» اسراییل(1)» اسطوره(1)» امام(1)» امام جواد(1)» امام حسن(1)
آرشیو مطالب
معرفی یک سایت کاربردی
+ نویسنده alisadeghi در یکشنبه 92/7/28 | نظرات ()

سلام در این پست میخوام یک سایت ارایه دهنده نرم افزار رو معرفی کنم که نرم افزار های اون میتونه براتون مفید باشه مثلا نرم افزاری که براساس شهرهای ایران اذان میگه.ا ین نرم افزار در جهت ادای هر چه بهتر فرایض دراول وقت توسط شرِکت مبین تهیه شده

لازم به ذکر است که اوقات شرعی این نرم افزار مخصوص شیعیان طراحی شده.یا نرم افزار کتابخانه مبین. ادرس سایت mobinsoft.netisja  هستش و محیط زیبایی دارن.


پاسخ به مخالفان قربانی کردن گوسفند
+ نویسنده alisadeghi در چهارشنبه 92/7/24 | نظرات ()


مدتی است برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی خود را گیاهخوار معرفی می‌کنند و ضمن انتقاد از قربانی‌کردن گوسفندان ـ که اساساً برای چنین مصارفی آفریده شده است ـ کاشت نهال را پیشنهاد می‌دهند. اما آیا این موضوع از نظر فقهی امکان‌پذیر است؟

حجت‌الاسلام وحید بابادایی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه خداوند متعال از بندگان خاص به ویژه از اولیایش امتحان سختی می‌گیرد، ابراز داشت: هدف پروردگار نشان دادن جایگاه بنده‌اش نزد اوست و دیگر اینکه اگر بنده‌ای توانست از آزمایش الهی سربلند بیرون بیاید به رشد وتعالی و ارتقای درجه آن فرد منتهی می‌شود.
 
*جایزه بزرگی که حضرت ابراهیم از خداوند دریافت کرد
 
وی با اشاره به ماجرای امتحان خداوند از حضرت ابراهیم(ع)، افزود: حضرت ابراهیم(ع) که یکی از پیامبران اولوالعزم است، طبیعی است صد در صد مورد امتحان الهی قرار گیرد، پس خداوند سخت‌ترین امتحان‌ها را برای او قرار داد و آن هم ذبح فرزندش اسماعیل بود که بعد از سال‌ها به او بخشیده بود.
 
بابادایی با بیان اینکه هنگامی که حضرت ابراهیم(ع) فرزندش اسماعیل را به قربانگاه می‌برد،‌ نشان‌دهنده اوج مبارزه حضرت با شیطان و خواهش‌های نفسانی است، اظهار داشت: همچنین حضرت ابراهیم(ع) با این کار اوج عبودیت، بندگی و اطاعت از خداوند را به معرض نمایش گذاشت، بنابراین بعد از این واقعه است که می‌بینیم حضرت ابراهیم(ع) از مقام پیامبری به مقام امامت ارتقای درجه پیدا می‌کند.
 
*عید قربان نمادی از قربانی کردن هوای نفس است/ واکنش امام حسین(ع) به قربانی شدن فرزندانش
 
وی با اشاره به اینکه همه پیامبران امام نبودند، از بالاتر بودن مقام امامت مطابق با قرآن کریم سخن گفت و ادامه داد: این رفتار حضرت ابراهیم(ع) برای همیشه تاریخ الگویی برای انسان‌های آزاده است،‌ هر چند که آن‌ها در آن اندازه از مقام و جایگاه نیستند که در پیشگاه خدا فرزند و عزیز خود را قربانی کنند، بلکه می‌تواند نمادی برای مبارزه با امیال و نفسانیت باشد.
 
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران با اشاره به تفاوت عملکرد حضرت ابراهیم(ع) با امام حسین(ع)‌ بیان داشت: حضرت ابراهیم(ع) فرزندش اسماعیل را به قربانگاه برد که سرانجام هم ذبح نشد، اما اباعبدالله الحسین(ع) 72 تن از یارانش را به همراه خویشاوندان به قربانگاه برد،‌به گونه‌ای که علی اکبر(ع) و علی اصغر(ع) به بدترین نحو ممکن ذبح شدند.
 
وی افزود: امام حسین(ع) بدون اینکه از این قربانی کردن نارحت شود -البته به لحاظ عاطفی وقتی جریان شهادت‌ها را می‌بنید ناراحت می‌شود- در محضر خدای متعال ابراز می‌دارد که آیا اکنون از حسینت راضی شدی؟! و این خود درسی برای ما شیعیان است که بتوانیم هوای نفسانی خود را ذبح و قربانی کنیم.
 
*در روز عید قربان درخت بکاریم یا قربانی کنیم
 
این کارشناس دینی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مدتی است در فضای مجازی کاشت درخت در برابر قربانی کردن در روز عید قربان تبلیغ می‌شود، آیا این کار با آموزه‌های دینی منافات دارد، اظهار داشت: کلاً در رابطه با مسائلی که در اسلام وجود دارد،‌ متأسفانه افرادی که مخالف این مسائل هستند و نمی‌توانند با اصل آن مبارزه کنند، سعی می‌کنند آن را به سمت دیگر هدایت کنند و به انحراف بکشانند.
 
وی با بیان اینکه حکم الهی قابل تغییر نیست، ادامه داد: قربانی‌کردن یک سنت الهی است و آثار زیادی دارد که در روایات به آن اشاره شده است،‌ البته کاشت درخت هم ثواب دارد،‌ اما خواص قربانی‌کردن را ندارد، حداقل فایده قربانی‌کردن این است که گوشت آن میان فقرا تقسیم می‌شود و یا اینکه مطابق روایات در قربانی کردن حیوان حلال‌گوشت دفع بلا وجود دارد که نظیر آن را در مورد عقیقه هم شاهد هستیم.

حاج احمد کاظمی
+ نویسنده alisadeghi در سه شنبه 92/7/23 | نظرات ()

سردار احمد کاظمی گفت: می‌خواهم مراسم افتتاحیه هواپیمای سوخو توی مشهد باشد. پایگاه هوایی مشهد کوچک بود. کفاف چنین برنامه‌ای را نمی‌داد. بعضی‌ها همین موضوع را به سردار گفتند. سردار ولی اصرار داشت مراسم در مشهد باشد.
 حاج احمد
به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی‌در سال 1337 در نجف آباد اصفهان متولد شد. با پیدایش جرقه‌های انقلاب اسلامی‌ دوشادوش ملت به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخت. دوران جوانی خود را با حضور در جبهه‌های نبرد از کردستان گرفته تا جای جای جبهه‌های جنوب در صف مقدم مبارزه با متجاوزان بعثی در سِـمت‌هایی چون: دو سال فرماندهی جبهه فیاضیه آبادان، شش سال فرماندهی لشکر 8 نجف، یکسال فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع)، هفت سال فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و قرارگاه رمضان و پنج سال فرماندهی نیروی هوایی سپاه را به عهده داشت.
کارشناسی خود را در رشته جغرافیا و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت دفاعی گذراند و موفق شد دانشجوی دکتری در رشته دفاع ملی شود. مقام معظم رهبری 3 مدال فتح بر سینه او نصب کردند. سردار کاظمی‌همچنین در سال ? 1372?با حضور در منطقه شمال غرب کشور به عنوان فرمانده منطقه شمال غرب حکم فرماندهی را از دست مقام معظم رهبری دریافت کرد .در سال ? 1379?حکم فرماندهی نیروی هوایی سپاه را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد و نیروی هوایی را از نظر سازمان ، ساختار و سازماندهی و سازمان موشکی ارتقا داد. وی پس از ? 5?سال خدمت ارزنده در نیروی هوایی سپاه، در سال ? 1384?حکم فرماندهی نیروی زمینی سپاه را از مقام معظم کل قوا دریافت کرد و طی سه ماه فعالیت شبانه‌روزی، بیش از ? 100?سفر به تمامی‌یگان‌های نیروی زمینی داشت و وضعیت یگان‌های نیروی زمینی را از نزدیک بررسی می‌کرد.در 19 دی ماه سال 1384 بود که همزمان با روز عرفه جت فالکن در منطقه امامزاده آیدینلو در نزدیکی شهر ارومیه سقوط کرد و 11 تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سردار کاظمی به شهادت رسیدند.

خاطرات بسیاری را دوستان، همرزمان و یاران شهید از او نقل کرده‌اند. خاطراتی از حماسه‌های جنگ تحمیلی تا رشادت‌هایش در مسئولیت‌های مختلف سپاه. چند خاطره به نقل از همرزمان شهید در ادامه می‌آید:
دری از درهای بهشت در جوار مزار شهید خرازی
همراه سردار رفته بودیم اصفهان، مأموریت. موقع برگشتن، ما را بردند تخت فولاد. به گلزار شهدا که رسیدیم، شهید احمد کاظمی گفت: بچه‌ها، دوست دارید، دری از درهای بهشت را به شما نشان بدهم؟ گفتیم: چه چیزی از این بهتر، سردار! کفش‌هایش را درآورد، وارد گلزار شد. یک راست ما را برد سر مزار شهید حسین خرازی. گفت، با یقین گفت: از این قبر مطهر، دری به بهشت باز می‌شود. نشستیم. موقع فاتحه خواندن، حال و هوای سردار تماشایی بود. در آن لحظه‌ها، هیچ کدام از ما نمی‌دانستیم که این حال و هوا، حال و هوای پرواز است؛ به ده روز نکشید که خبر آسمانی شدن خودش را هم شنیدیم. وصیت کرده بود که حتماً کنار شهید خرازی دفنش کنند. دفنش هم کردند. تازه آن روز فهمیدیم که بنا بوده از این جا، در دیگری هم به بهشت باز بشود!
آخرین جلسه‌ای که سردار گذاشت، جلسه‌ فرهنگی بود؛ یک روز قبل از شهادتش. جلسه از ظهر شروع شد. من کنار سردار نشسته بودم. موضوع جلسه، نحوه‌ پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور بود. قبل از این که جلسه شروع بشود، یک کلیپ چند دقیقه‌ای از شهید خرازی گذاشتم. سردار، همین که چشمش به چهره‌ نورانی و زیبای شهید خرازی افتاد، آهی از ته دل کشید. توی آن جلسه، سردار طرح‌هایی می‌داد و حرف‌هایی می‌زد که تا آن موقع برای حمایت از کاروان‌های راهیان نور، سابقه نداشت.

در این پست‌ها و درجه‌ها خبری نیست
یک روز شهید احمد کاظمی آمد و به من گفت: "آقای امینی! جایگاه من توی سپاه چیست؟" سئوال عجیب و غریبی بود! ولی می‌دانستم بدون حکمت نیست. گفتم: "شما فرمانده‌ نیروی هوایی سپاه هستین سردار!" به صندلی‌اش اشاره کرد. گفت: "آقای امینی! شما ممکن است هیچ وقت به این موقعیتی که من الان دارم، نرسی؛ ولی من که رسیدم، به شما می‌گویم که این جا خبری نیست!"
آن وقت‌ها محل خدمت من، لشکر8 نجف اشرف بود. با نیروهای سرباز زیاد سر و کار داشتم. سردار به من گفت: "امینی! اگر توی پادگانت، دو تا سرباز را نمازخوان و قرآن خوان کردی، این برایت می‌ماند؛ وگرنه که از این پست‌ها و درجه‌ها چیزی در نمی‌آید!"

طواف هواپیمای سوخو دور حرم امام رضا(ع)
هواپیمای سوخو را حاج احمد وارد نیروی هوایی سپاه کرد. همه انتظار داشتیم مراسم افتتاحیه‌اش در تهران باشد، سردار ولی گفت: می‌خواهم مراسم افتتاحیه توی مشهد باشد. پایگاه هوایی مشهد کوچک بود. کفاف چنین برنامه‌ای را نمی‌داد. بعضی‌ها همین موضوع را به سردار گفتند. سردار ولی اصرار داشت مراسم در مشهد باشد.
با برج مراقبت هماهنگی‌های لازم انجام شده بود. خلبان، برفراز آسمان، هواپیما را چند دور، دور حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) طواف داد. سردار کاظمی این را از خلبان خواسته بود. خیلی‌ها تازه دلیل اصرار سردار را فهمیده بودند. خدا رحمتش کند؛ همیشه می‌گفت: ما هیچ وقت از لطف و عنایت اهل بیت، خصوصاً آقا امام رضا(ع) بی‌نیاز نیستیم.




تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...