سفارش تبلیغ
صبا ویژن
»
جرعه ای از غدیر
»
در رسای شهدای غواص
»
شورش سبز
»
روزنامه صهیونیستی: جنگ عربستان با یمن همان جنگ صهیونیستهاست با ش
»
طلاب در کمپین محمد
»
کمپین عشاق محمد
»
جهزوا ملاجئکم
»
حال و روز مدیریت من
»
عنایت امام رضا علیه السلام+شب اول قبر
»
مسن ترین تازه مسلمان جهان
 بیا تو!!!
درباره وبلاگ

پیوندهای روزانه
دیگر امکانات


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 247935
پیوندهای وبگاه
» پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
» لحظه های آبی
» بچه های اوتیسم استان خوزستان --- khozestan Autism childern
» علی اصغربامری
» جاده های مه آلود
» هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
» بندیر
» نهان خانه ی دل
» مهندس محی الدین اله دادی
» شهید علی پور
» TOWER SIAH POOSH
» مهر بر لب زده
» نغمه ی عاشقی
» ****شهرستان بجنورد****
» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
» .: شهر عشق :.
» مهربان
» سکوت سبز
» بوی سیب
» روستای چشام
» یادداشتهای فانوس
» نور
» صدای سکوت
» ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
» السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
» سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir
» رونوشت /سرنوشت.زارچ/سرچشمه فضیلت ها/یادداشت های احمد ترابی زارچی
» برگترین مرجع جک، اس ام اس، پیامک، لطیفه، عکس، نرم افزار
» خنده بازار
» مهاجر
» جیغ بنفش در ساعت 25
» آن دنیا 13
» .:شاه تورنیوز:.
» پاتوق دخترها وپسرها
» دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا....
» نور غدیر
» منطقه آزاد
» جدید ترین مطالب
» محبین
» آرمان
» تجربه های مربی کوچک
» متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
» تینا
» برو بچه های ارزشی
» منتظران مهدی (عج)
» پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
» حفاظ
» مناجات با عشق
» جک
» فقط من برای تو
» *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)*
» شیعه ها
» به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
» شرکت نرم افزاری مبین سافت
» امیدزهرا omidezahra
» دهاتی
» دکتر علی حاجی ستوده
» مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
» صفاسیتی
» وقایع
» کورنا و صدرا معنوی
» موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
» «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
» تا ریشه هست، جوانه باید زد...
» شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
» بهشت در انتظار ماست
» کوچه های قلبم
»
» مبین
» کتاب خور کوچک
» نماسازان
» لهوف
» شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
» برنامه نوسی
موضوعات
» امام حسین(2)» حزب الله(2)» علی(2)» کوثر(2)» نجف(2)» ندا(1)» نمره(1)» نهج البلاغه(1)» نهضت(1)» نوروز(1)» هاشمی(1)» همت(1)» وهابیت(1)» یزید(1)» کوفه(1)» مدینه(1)» مرگ(1)» مسلم(1)» مشائی(1)» مشکوک(1)» مطهری(1)» معاویه(1)» مقام معظم رهبری(1)» مهدویت(1)» موسوی(1)» میر نوروز(1)» علی علیه السلام(1)» عماد(1)» عمو نوروز(1)» عید(1)» فقه(1)» فلسفه(1)» قدس(1)» قران کریم(1)» قرمز(1)» کواکبیان(1)» حسینی(1)» حسینیه ارشاد(1)» خدا(1)» خیانت(1)» داستان(1)» دزد(1)» رسول الله(1)» رقیه(1)» زینب(1)» سعد حریری(1)» سلطان(1)» سلیمان بن صرد(1)» شهوات(1)» شهید(1)» شوشتری(1)» شیخ الاسلام(1)» شیخ بهایی(1)» صبر(1)» صوفی(1)» عاشق(1)» عبدالله ابن زبیر(1)» عرفا(1)» عقل(1)» امام خمینی(1)» امام زمان(1)» امت(1)» امریکا(1)» امیرالمؤمنین(1)» انتظار(1)» برونسی(1)» بسیجی(1)» بهار(1)» پیامبر(1)» تورم(1)» جبرییل(1)» جعفری(1)» 1368(1)» آقا(1)» ابلیس(1)» اربعین(1)» اسپری(1)» استاد(1)» استادصفایی حایری(1)» اسراییل(1)» اسطوره(1)» امام(1)» امام جواد(1)» امام حسن(1)
آرشیو مطالب
اعترافات
+ نویسنده alisadeghi در دوشنبه 88/5/19 | نظرات ()

فعالان سیاسی: اعترافات تکان دهنده بود/باید عوامل اصلی حوادث به پای میز محاکمه بیایند

جمعی از صاحب نظران،فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعترافات عوامل اغتشاشگر، راه را برای برخورد با سران اصلی آنان باز کرد تاکید کردند:باید تمامی عوامل اغتشاش به پای میز محاکمه بیایند و این محاکمه به به صورت کامل از صدا و سیما پخش شود.  

جمعی از صاحب نظران و فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمامی اعترافات عوامل اغتشاشگر باید از صداو سیما پخش شود بیان کردند:اعترافات این افراد باید بدون سانسور برای مردم بیان شود تا همگان به جنایات و خیانت های این اغتشاشگران پی ببرند.
گفت وگوی خبرنگار سیاسی ایرنا با جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی در ذیل آمده است:


**اعترافات راه برخورد با سران اصلی اغتشاشات را باز کرد
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعترافات امروز راه را برای برخورد با سران اصلی اغتشاشات باز کرد و دیگر بهانه ای برای مماشات و کوتاهی نسبت به سران اصلی اغتشاشات اخیر وجود ندارد.
حمید رسایی با اشاره به اعترافات شخصیت های اصلی جناح اصلاح طلب افزود: اعترافات شخصیت های شناخته شده اصلی جریان اصلاح طلب امروز نشان داد که حمایت شبکه های ضد انقلاب و نیز قدرت های استکباری و دشمنان نظام اسلامی برای چیست.
رسایی خاطر نشان ساخت: دقیقا این اعترافات نشان داد که اغتشاشات عملی سازماندهی شده، با علم و اطلاع از برخی شخصیت های ذی نفوذ ایران بوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اعترافات نشان می دهد که تمام فشارهایی که از سوی برخی کشورها که در طول 12 سال گذشته به برخی از دلسوزان نظام اسلامی تحمیل شد، هشدار جناحی و باندی نبود و کاملا با شناخت از ماهیت جریان اصلاح طلب و وابستگی فکری و عملی دشمنان اصلی نظام بود.
نماینده تهران در مجلس با اشاره به برخی باندگرایی ها از جمله هاشمی که روزی مورد غضب و خشم همین جریان نفاق جدید بود، گفت: باندگرایی علیه دولت نهم کار را به آنجا رساند که بین هاشمی و جریان نفاق جدید در این انتخابات و در سال های اخیر پیوند بخورد.
رسایی اضافه کرد: متاسفانه اعترافاتی را از زبان اینها می شنویم که تمام سابقه برخی این شخصیت ها با نفوذ را زیر سوال می برد.
وی با اشاره به اینکه هنوز دیر نشده و اگر به دامن نظام برگردند و به جای پنجه کشیدن بر روی ولایت فقیه، پنجه ها خود را به سمت دشمنان نظام نشانه بگیرند، تاکید کرد: مردم نیز آنها را خواهند بخشید.


** در محاکمه اغتشاشگران باید به سراغ دانه درشت ها رفت
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به برگزاری جلسه علنی محاکمه اغتشاشگران، گفت: وقتی دانه ریزها اقرار کردند، تکلیف دانه درشت ها روشن می شود.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی افزود: کسانی که داعیه اصلاح طلبی دارند یک هزار و 350 بار به مقدسات مردم در روزنامه های زنجیره ای توهین کردند و به دروغ عنوان کردند که ما طرفدار امام راحل هستیم.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این که هر فردی که بر خلاف مقررات و چارچوب قوانین عمل کند، جایش زندان است، افزود: نمی توان یک عده ای از افراد را بی دلیل زندانی کرد و همین طور هم نمی توان یک عده را بی دلیل از زندان آزاد کرد ولی آقای هاشمی در نماز جمعه بغض کرده و با گریه می گویند، اینها را آزاد کنید.
وی به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در روز قیامت عده ای که به خاطر گناهانشان محاکمه می شوند به خدای متعال می گویندکه ما را بزرگانمان گمراه کردند و اگر ما سزاوار محاکمه هستیم، بزرگانمان را دوبار محاکم کن.
شجونی افزود: اکنون که دانه ریزها در دادگاه اعتراف کردند باید به سراغ دانه درشت ها و کسانی که دستور برپایی این اغتشاشات را داده بودند، رفت.
وی خطاب به مسوولین امنیتی کشور گفت: باید مستندات پشت پرده این آشوبها را در صدا و سیما و رسانه ها منعکس کنیم تا مردم بدانند اینها جنایتکار هستند.


 


تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...