سفارش تبلیغ
صبا ویژن
»
جرعه ای از غدیر
»
در رسای شهدای غواص
»
شورش سبز
»
روزنامه صهیونیستی: جنگ عربستان با یمن همان جنگ صهیونیستهاست با ش
»
طلاب در کمپین محمد
»
کمپین عشاق محمد
»
جهزوا ملاجئکم
»
حال و روز مدیریت من
»
عنایت امام رضا علیه السلام+شب اول قبر
»
مسن ترین تازه مسلمان جهان
 بیا تو!!!
درباره وبلاگ

پیوندهای روزانه
دیگر امکانات


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 247911
پیوندهای وبگاه
» پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
» لحظه های آبی
» بچه های اوتیسم استان خوزستان --- khozestan Autism childern
» علی اصغربامری
» جاده های مه آلود
» هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
» بندیر
» نهان خانه ی دل
» مهندس محی الدین اله دادی
» شهید علی پور
» TOWER SIAH POOSH
» مهر بر لب زده
» نغمه ی عاشقی
» ****شهرستان بجنورد****
» تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
» .: شهر عشق :.
» مهربان
» سکوت سبز
» بوی سیب
» روستای چشام
» یادداشتهای فانوس
» نور
» صدای سکوت
» ختم قرآن ، ختم صلوات --- توشه آخرت
» السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
» سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir
» رونوشت /سرنوشت.زارچ/سرچشمه فضیلت ها/یادداشت های احمد ترابی زارچی
» برگترین مرجع جک، اس ام اس، پیامک، لطیفه، عکس، نرم افزار
» خنده بازار
» مهاجر
» جیغ بنفش در ساعت 25
» آن دنیا 13
» .:شاه تورنیوز:.
» پاتوق دخترها وپسرها
» دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا....
» نور غدیر
» منطقه آزاد
» جدید ترین مطالب
» محبین
» آرمان
» تجربه های مربی کوچک
» متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
» تینا
» برو بچه های ارزشی
» منتظران مهدی (عج)
» پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
» حفاظ
» مناجات با عشق
» جک
» فقط من برای تو
» *مظلومیت اهل البیت(علیهم السلام)*
» شیعه ها
» به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
» شرکت نرم افزاری مبین سافت
» امیدزهرا omidezahra
» دهاتی
» دکتر علی حاجی ستوده
» مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان
» صفاسیتی
» وقایع
» کورنا و صدرا معنوی
» موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
» «بازتاب اخبار روز، تحلیل و تفسیر اخبار» اخبار سبز بدون محدودیت
» تا ریشه هست، جوانه باید زد...
» شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
» بهشت در انتظار ماست
» کوچه های قلبم
»
» مبین
» کتاب خور کوچک
» نماسازان
» لهوف
» شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
» برنامه نوسی
موضوعات
» امام حسین(2)» حزب الله(2)» علی(2)» کوثر(2)» نجف(2)» ندا(1)» نمره(1)» نهج البلاغه(1)» نهضت(1)» نوروز(1)» هاشمی(1)» همت(1)» وهابیت(1)» یزید(1)» کوفه(1)» مدینه(1)» مرگ(1)» مسلم(1)» مشائی(1)» مشکوک(1)» مطهری(1)» معاویه(1)» مقام معظم رهبری(1)» مهدویت(1)» موسوی(1)» میر نوروز(1)» علی علیه السلام(1)» عماد(1)» عمو نوروز(1)» عید(1)» فقه(1)» فلسفه(1)» قدس(1)» قران کریم(1)» قرمز(1)» کواکبیان(1)» حسینی(1)» حسینیه ارشاد(1)» خدا(1)» خیانت(1)» داستان(1)» دزد(1)» رسول الله(1)» رقیه(1)» زینب(1)» سعد حریری(1)» سلطان(1)» سلیمان بن صرد(1)» شهوات(1)» شهید(1)» شوشتری(1)» شیخ الاسلام(1)» شیخ بهایی(1)» صبر(1)» صوفی(1)» عاشق(1)» عبدالله ابن زبیر(1)» عرفا(1)» عقل(1)» امام خمینی(1)» امام زمان(1)» امت(1)» امریکا(1)» امیرالمؤمنین(1)» انتظار(1)» برونسی(1)» بسیجی(1)» بهار(1)» پیامبر(1)» تورم(1)» جبرییل(1)» جعفری(1)» 1368(1)» آقا(1)» ابلیس(1)» اربعین(1)» اسپری(1)» استاد(1)» استادصفایی حایری(1)» اسراییل(1)» اسطوره(1)» امام(1)» امام جواد(1)» امام حسن(1)
آرشیو مطالب
سخنان موهن
+ نویسنده alisadeghi در یکشنبه 93/5/26 | نظرات ()

«مایکل برانت» کارشناس برجسته بخش «شیعه‌شناسی» سازمان «سیا» می‌گوید «بعد از انقلاب اسلامی در ایران که منافع آمریکا را نه فقط در این کشور بلکه در تمامی منطقه به چالش جدی کشیده بود با همکاری سازمان اطلاعات خارجی انگلیس «MI6» و شماری  از دیگر کارشناسان برجسته، پروژه‌ای را با هدف شناخت «شیعه» و بررسی عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طراحی کردیم. چرا که رشد فزاینده انقلاب اسلامی و پیامدهای آن در سایر کشورهای مسلمان بسیار خطرناک تلقی می‌شد.» مایکل برانت درباره نتیجه این بررسی می‌گوید؛ «ما و همکاران انگلیسی خود به این نتیجه رسیدیم که انقلاب اسلامی ایران فقط واکنش ایرانی‌ها به سیاست‌های شاه نبود بلکه دو عامل اصلی در پیدایش و ادامه انقلاب نقش اساسی داشته است؛ «مرجعیت شیعه» که اصول و اعتقادات اسلامی را ترویج کرده و بر آن پافشاری می‌کند و عزاداری برای نوه پیامبر اسلام [امام] حسین[ع] که با گریه و غم و اندوه برای شهادت وی و زنده نگه داشتن ماجرای کشته شدن او در چند قرن قبل همراه است. شیعیان با یادآوری خاطره شهادت امامشان، برای مقابله با قدرت‌هایی که آنها را بیگانه و استعمارگر می‌دانند، انگیزه‌ای قوی و مهار نشدنی می‌گیرند» برانت در بخش دیگری از گزارش‌ خود می‌گوید؛ سازمان سیا، در مرحله اول 40 میلیون و در مرحله بعدی 900 میلیون دلار به منظور یافتن راه‌حلی برای مقابله با دو عامل مرجعیت و عزاداری نوه پیامبر[ص] به این پروژه اختصاص داد و گروه کارشناسان ما در نهایت به این نتیجه رسیدند که مقابله مستقیم با دو عامل مورد اشاره نه فقط کارآمد نیست که نتیجه معکوس نیز دارد و راه کار موثر ایجاد تفرقه و ترویج دیدگاه‌های متفاوت با عقاید و باورهای رایج شیعه است.
همین جا، اشاره به نظر حکیمانه امام راحل(ره) و خلف حاضر ایشان ضروری است که می‌فرمودند عاشورا و عزاداری‌ها برای اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام اسلام را زنده نگه داشته است - انبوه احادیث و روایت اهل بیت(ع) دراین‌باره که جای خود دارد-  این نگاه یک برداشت ذوقی و سلیقه‌ای نیست بلکه از واقعیتی غیرقابل انکار حکایت می‌کند و از آقای نجفقلی حبیبی تعجب‌آور است که داعیه خط امام نیز دارند!
بعید می‌دانیم که آقای نجفقلی حبیبی و شماری از همفکران مدعی اصلاحات و مشارکتی ایشان آگاهانه در پروژه یاد شده وارد شده باشند ولی کمترین تردیدی نیز نمی‌توان داشت که چه بخواهند و چه نخواهند، در این پروژه به بازی گرفته شده‌اند.


اعلام امادگی مولوی برای مبارزه با داعش
+ نویسنده alisadeghi در دوشنبه 93/5/13 | نظرات ()

ملاعبدالله خوش نظر، عالم اهل سنت استان خراسان شمالی، جنایت های گروه تروریستی موسوم به داعش در کشورهای سوریه و عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: این تروریست های مسلمان نما به نام اسلام، تیشه به ریشه اسلام می زنند.

 

وی که مدیر حوزه علمیه ربانیه اهل سنت تازه یاب شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی نیز هست؛ با تأکید بر این که وحشی گری های این گروه به هیچ عنوان با اسلام و آموزه های این دین رحمانی سنخیتی ندارد، افزود: این افراد با در دست داشتن پرچم اسلام، بزرگ ترین جنایت ها را در حق اسلام و مسلمانان مرتکب می شوند.

 

به گفته خوش نظر توحش و جنایت هایی که این گروه تروریستی در قبال مسلمانان انجام می دهند؛ بیشتر از جنایت هایی است که به صورت مستقیم از سوی آمریکا و اسراییل و دیگر کشورهای استکباری جهان در حق مسلمین انجام می شود و در واقع این گروه تکفیری روی آمریکا و اسراییل را سفید کرده اند.

 

وی با تأکید بر این که داعش و دیگر گروه های تروریستی مسلمان نما از سوی کشورهای غربی و دولت های متحجر عربی منطقه حمایت مالی و رسانه ای می شوند، اظهار داشت: مسلمانان باید در برابر این اقدام دشمنان هوشیار باشند و با حفظ وحدت برای مقابله با این تروریست ها اقدام کنند.

 

به گفته این روحانی اهل سنت استان خراسان شمالی تروریست های فعال در کشورهای اسلامی ابزار دست دولت های مستکبر غربی هستند و همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید از آنها اعلام برائت کرده و به جنگ آنها بروند.

 

وی اضافه کرد: اقدامات جنون آمیز گروه تروریستی داعش در عراق با هدف تفرقه افکنی بین مسلمانان و برافروختن آتش جنگ فرقه ای در این سرزمین اسلامی است و تنها پیروز این میدان مسلمان کشی نیز، دشمنان اسلام هستند.

 

آخوند خوش نظر اظهار داشت: این گروه تروریستی بعد از شکست در سوریه به عراق آمده اند تا به خیال خام خود بتوانند دولت تخیلی شام و عراق را در این منطقه ایجاد کنند غافل از آن که مسلمانان شیعه و سنی عراقی به فتوای جهاد مراجع تقلید خود لبیک گفته و به مقابله با آنها می پردازند.

 

وی با بیان این که مسلمانان کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند و فریب اسلام نمایی این تروریست ها را نخورند، گفت: همه مسلمانان از جمله مردم ایران اسلامی باید با حفظ و تقویت وحدت خود نگذارند حتی فکر تهاجم به کشور به اذهان این تروریست ها برسد.

 

خوش نظر عنوان کرد: مسلمانان باید از برادران دینی خود در برابر این جنایت کاران تکفیری حمایت کنند تا آنها گمان نبرند که مردم مسلمان کشورهای مختلف، با آنها هم عقیده و با اقداماتشان موافق هستند.

 

وی تصریح کرد: اگر اذن ولی فقیه نظام اسلامی ایران باشد خود وی آماده است تا برای مبارزه با تروریست های تکفیری داعش به عراق اعزام شود و از اسلام دفاع کند.

 

منبع: رسا



اس ام اس فطر
+ نویسنده alisadeghi در پنج شنبه 93/5/9 | نظرات ()

دارد بساط ماه خدا جمع می شود
از سفره نان و آب و غذا جمع می شود
آن دامنی که دست کرم پهن کرده بود
دارد ز دست های گدا جمع می شود ادامه مطلب...

نامه تکاندهنده پزشک نروژی بیمارستان الشفاء غزه
+ نویسنده alisadeghi در پنج شنبه 93/5/2 | نظرات ()

دکتر مادس گیلبرت پزشک 67 ساله نروژی که این را هم در هنگام حمله رژیم اسرائیل به باریکه غزه، در بیمارستان الشفاء غزه در حال کمک به فلسطینی‌ها است، در نامه‌ای به توصیف وضعیت مردم غزه در شرایط حمله ارتش اسرائیل پرداخته و از هر کسی که کاری از دستش بر می‌آید، خواسته است به پایان یافتن این رنج مردم غزه کمک کند.

به گزارش «تابناک»، این استاد هوشبری دانشگاه‌های نروژ که سابقه چهل ساله طبابت دارد، در جنگ پیشین غزه نیز در بیمارستان الشفاء در کنار مردم غزه بوده است. ادامه مطلب...

همه با هم روز قدس را با شکوه برگزار میکنیم
+ نویسنده alisadeghi در چهارشنبه 93/5/1 | نظرات ()

جنایت در غزه

غ

غ




تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...